Blogger Layouts

i love my bff alot

Saturday, October 15, 2011

kisah dua insan

di dalam kehidupan...ada yang akan berpasangan
tak kira sama ada berkasih sayang mahupun ikatan persahabatan
manusia tk pernah di ciptakan untuk bersendirian di dunia ini
betol bukan?
di dalam kehidupan seorang insan ini
dia seorang yang baik hati dan di sayangi ramai
dia seorang yang ramah tapi kekadang malu
dia sering di kelilingi oleh org yg sangat baik pada dirinye
tapi sayang ada seorang yg tidak menyukai dirinye
kerana perasaan hasrat dengki yang melmbung
dia mencemburui sikap si dia dan tidak suka
kerana sering di perihati dan di baik bukan seperti dia

tapi tanpa dia sedari si dia tu sangat sayang kan org dirinye
kerana si dia dan dirinye mmbersr bersama

okelah nnti kita smbung lagi citer ni yer...
salam....
suhaiLi bloggie

Thursday, October 13, 2011

hari ini

dalam perjalanan aku ingin ke pusat ilmu
aku terpandang awan yang gelap..
tanpa cahaya tpi sayang mataku
tidak kelihatan sebuah bulan yang amat terang cahayanya
yang di temani oleh bintang yang setia menemaninya

suhaiLi bloggie

hahahahaha..kelakar

sengall.....aja...
aku ni an.....
adoiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pening pon ada sbrnye aw......
nk g sek ke tk yerr esok.....

asa mcm mls pon ada sbnrnye.....
nk pegi
tpi kalau tk pgi
nnti ad lak yg marah kt kita ni

cept siti......pikir....
suhaiLi bloggie

Wednesday, October 12, 2011

nilah gmbrnye eli aima shazila dan memberx2 sy yg lain yg sy syg



suhaiLi bloggie

selamat malam sahabat

Salam,buat semuanya.....
Dah lama tk bersua bukan....
Mana taknye dah rosak....kenalah antr jumpa dokter pakarnye....
Ini saya nk kongsi satu cerita,,,yg kini saya ada seorang kwn baik yg sgt sy syg,,,
Dia sgt berharga buat saya tpi tak taulah dia anggap sy kwn je atau sahabt,,
Tapi dri sikap dia kt sy......memg lain...
Dia lyn org lain ngn dia lyn sy sgt berbeza....
Dia selalu buat saya terseyum mcm org angau....tau tk angau tu ap?...
Mestilah tau an....heheheheheheh...(malu)....
Nama dia...ermm....______________..pndaix2 lah teka yer.....
Bukan tk nk kasi tau tpi takut nnti ada yg jeles....khakha....!!!!
Pada kali pertama sy nmpk dia memg rasa mcm nk tegur aja budk baru ni kn?
Pe nk wt cm mne...tk beranilah...
So cabr lah sorg kwn ni so tegur dia...
P dia pon tkut gak..!!lastx2...so si K...ni tegur...perrhh!!!....selmba je dia tegur....khakhahka!!.....
Kita org kat bakag ni selmba je gelak an dia....
Cm nk ngort pon ada kn heheheheh......
Sengal je komer ni lah.....
Tapi memg betol kengn tahun 2011....memg tk boleh di lupakan....
Meski nnti 2012....mungkin berkurg....sbb ramai yg nk pndh sek...
P ingt tau....jgn lupakn kengn kt semekap......
Nak share something..........
Nak tau tk????.....................................

Nat tau je..nyebokk!!!......
Hahahahhaha.....gurau je...jgnlah marah mehh.....heheheh,,,
Okelah nk reka puisi ni..nnti kita smbung k..bye...(salam)...
Selamat pagi komputer yang aku sayangi...
Ap khabr kamu hari ini...
Aku ingin share somthing...ni.....
Esok adlah hari peperagan buat aku...
Doakan aku ya....supaya dapat jawab degan hati yang tenag...
Aku dah berusaha yang perlu aku lakukan kini adalah berserah kepada yang maha kuasa..
Ya allah..hanya kepadamu..aku memohon pertolongan mu ya allah....
Hanya padamu aku berserah....kan segala-galanya....
Aku hanya meminta kekuatan iman dan ingatan...
Berkatailah segala apa yang telah aku ulangkaji ya allah...
Bantulah aku...sekiranye nanti aku buntu......
Sesungguhnya hanya kepadamu...aku memohon pertolongan....
Kejujuran itu penting dalan setiap hal....tol tk...
Betol kan.......
Sekiranya kita jujur tanpa meniru atau menoleh dan mencontek...keputusan org lain...
Kita akn tau...sejauh mana kemmpuan kita bukan....
Senadainye lah kita meniru....tk ke mcm kita ni bodoh sgt....smpai nk meniru jawapn org lain...
Dan tiada keyakinan terhadap diri sendiri....
Renung-renungknlah......

hahah ni lah budaknye...yang bernama eli aima shazila...bt amran.
Comel tk budak ni...comel kan....khukhukhu..........kalau nk tau dia ni lah kawan baru sya...yg sy syg sgt tu....semua kwnx2 sy sy syg.......nnti yer...sy nk buat cerita pasal budk ni dulu sehh!!!!.........budk ni ank bongsu...p kak ku kata muka dia matang...(tahh!!)....tak pasti tpi yg pasti dia ni manja...
Hahahahahah......jgn marah eli......g stu kalau nk tau sepnjag setahun sy kenal dia...ni......
Ada stu perkara yg sy tak abis pikir...(GEMAR SGT G TNDS)......
Ap yg dia buat pon tk taulah....p leps mkn kt kentin rutin harian sti g toilet....oke...fine i can i undestad tht. G stu adlah aritu stu exident .....msa tu bulan 5 kottt.....ehh yeke tah...ahh.....
Time tu waktu pJk......sy ngn dia mls  nk main...bola tmpar ke bola baling...so kita org dok dlm kels siap an keje bM.....time tu eli pon tgh buat...pstu ada syuhada.....kt situ sy tgok dia cm elok je kalau ada adda....kat situ so sy pon pegilah kentin...sbb ada ad an so tinggalkn dia sorgx2 kt situ.....
Pehh tak sangka dia majuk ngn sy sbb sy tinggalkn dia....
Sejak dri tu...sy ngn dia jarak sikt......taksangka...kuat ngambekk!!!...
Tanda-tanda dia ni manja......
Tpi mnja-mnja dia sy syg dia..sgtx2......
Nk tau tk ap yg paling sy suka pasl eli...ni...
Sy suka sikap matang dia...(sbb dialah)sy yg dulu asyik mls dh jdi rajin sbb asa tercbr tgok ad budk baru lagi pndai dri kita,,,,
Tak leh jdi tol tk?
So dri situ sy mula rjin study dn mmbaca buku....
Tk sngka sy boleh dpt no top 15......memg bestlah...mantap..!!! g stu eli ni ad stu subjek yg kitaorg 2,2 tak suka....iaitu math......tpi dia tk suka dia lehh phm?
Tapi kalau sy bolehlah p kena selalu buat exercise lah....bru igt...
Kalau cerita ni eli baca memg sah!!! Meletop kepala sy...
Hahahahahah........

hai salam semuanya......
Saya siti suhaili ingin berkongsi cerita happy punya...
Nampak tak kwnx2 kesaygn sy yg ad kat ats tu....semua tu bestfriends sy..saya syg sgt kat diaorg....diorg je yg tak tau hehehehehehe........kalau nk tau...sy selalu doa agar kami semua ni akn menjadi kwn buat selamanya bersama.saya tak mahu berpisah dri mereka tak pernah terfikir lagsung pon......sy sgt syg kn mereka semua..syg sgt,lilah,thiah,eli,rara....ct nk ckp yg ct syg sgt kt korg....nnti kalau kita dah tak sama kels...atau korg pindh sek....jgn lupakan ct tau.....sbb ct akn ingt korg smpai bila-bila...dan jgn lupa yg ct akn selalu ad kalau korg perlukn bntuan ct.setia ct menunggu,.<3.......love U all much.

ni semua adlah benar dan ada lagi sat na

suhaiLi bloggie

sakit nye perut ku ini

kenapalah perut ni tetiba je skit bila time aku balik sek tdi.
myb sbb pgi tdi aku tk sarapn kottt...
pstu kol 10 pggi aku mkn nasi goreng air batu
pstu balik tk mkn...
kol3 petang bru aku mkn....
pstu taler!!! air batu....pstu mkn maggie....
memg sedplah.....
abik kau cT....dah tau ad gestrik yg gatalx2...g mkn tk ikut time sp? suruh...
noW dah skit pdm muka.....(ngehh!! marah diri sendiri)
suhaiLi bloggie

Monday, October 10, 2011

salam semuanya

assalamualaikum semuanya dah lama sy tak post something an
arini sy nk post something yg sagt speacil....
sbnrnye sy ad tmph bnda or shuussss.........tok sesorg ni...
dia memg yg terbaik...sy yg dia.....tpi tk taulah dia suka ke tk...
and g stu sy tak taulah nk bgi ke dak...kt dia......????/
ad cadangan tak...nk bgi ke tak??... 
suhaiLi bloggie

Monday, August 29, 2011

malam raya

ya allah ya tuhanku...
hanya kau yg mengerti ap yg aku rasakn...
ya allah aku pohon maaf sekiranya aku seorg hamba
yg sering lalai dan alpa

ya allah setiap mlm bergemanye suara takbir....
tersntuh dn betapa syahdu nye suara....org yg takbir sehingga mmbuatkn
airmata ku jatuh tnpa hnti dn jatuhnye tnpa di pinta...

ya allah aku merindui arwah neneku setiap pgi raya....
aku psti akn menyalmnye terlebih dahulu berbnding mak dn ayh aku

sepnjg hayatnye aku sering kali melwn ckpnye...
maafkn aku ya allah
sekiranye arwah nenek aku masih lagi hidup
aku igin sekali memeluknye dn menciumnye ya allah

tolong kirimkn salam rindu aku kepadanye....
tolong berikn ciumn rinduku untuknye....

wan.....wan su mintk maaf su syg sgt kat wan...
dulu mse wan ada wan selalu marah su
wan selalu nasihtkn su
wan selalu bagi su duit...
wan selalu bagi su suapn makan
su rindu sgt kt wan.....

kalau wan nk tahu..su syg wan sgtx2....
sekarg ni bilik wan su tidur....
setiap mlm su rasa mcm wan ada selalu dgn su kt bilik tu...
wan maafkn su.....

selama ni su byk buat dosa ngn wan

org ckp...... kalau dh pergi baru nk terasa
bila selalu ad rasa menyampah....
su tahu dosa su kat wan byk sgt...........
maafkn su....
suhaiLi bloggie

Friday, August 26, 2011

raya!!!!!!!!!

kepada semua sahabatku yg ku syangi...
harapnku....atas segala kesalhn yg telah aku lakukn
dapat di maafkan...

sepanjag kita berkawan sepnjg kita bertemn sekiranya ku terkasr bahasa terguris hatimu
maaf di pinta...

nnti raya jgn lupa dtg umah yer....

ahh sib baik tk lupa

pada insan yg sudi mmberi diriku kad hari raya..
terimakasih sgtx2.....

terutamanye pada kwnx2..yg aku sayangi....

sakinah,elly,masura.haiza terima kasih sbb sudi mmberi....
dan sy juga sudi menerima...
kalau nk duit raya mai!!! sini umah
tpi kalau nk mai!!! ngabkx2...lah dulu yer!!! jgn main sergah je...
nnti terkejut...cik d buatnye nnti...oke....=)....

syg korg semua.....selamat hari raya.....semoga selalu seyummm........^_^....dan bahagia bersama disisi keluarga tercinta...
ni manax2 kwn yg ingin pulang ke kmpong...hatix2..yer...

ana....atix2 aw...balik...kedah....
raya-raya gakk....exm pmr jgn lupa..
huhuhuhuhu....
untuk kwnx2 ku semua.....balik kmpong hatix2...jagalh keselmtn anda...semua...
pndu cermat jiwa selamt...(barjet aku pndai bawak kereta setakat stt enjen kereta tu bolehlah) khakhakaha...



suhaiLi bloggie

Thursday, August 25, 2011

selamat menyambut hari raya

sungguh tk sangka masa itu sgt singkat
kera itu org kata masa itu emas betol tk?
huahuahuahuah.........


di sini sya ct suhaili ingin mengucapkn...
selamat menyambut hari raya....
dan semoga kalain semua bahagia...
bersama insan yg anda semua syngi...


segala kenag ku dn kwn-kwn dn para sahabtku
tk mungkin pernah
luput dan berhnti disitu


tk mungkin kenagn itu akn di telan zaman
kerana kenagn itulah yg selalu mmbuatku
tersyum...dan ketawa....


terimakasih shbtx2 aku
kerana selalu ad ketika aku memerluknmu
kerana selalu ada ketika aku mmbutuhkn dirimu di sisi...
untuk mndgr segala mslh dn kekacauwn hatiku...




terimakaih......♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
suhaiLi bloggie

Wednesday, August 24, 2011

ngekk je

ada ke..????? aishh
aku tkutlah kalau math gagal...
sbb math tdi susah giler...
aishh!!!!!!!!!!!!!!..........

dah ah tk cukup mse byk lak yg aku tinggal
sengal..!!!!!!!!1

aishh....
tulah ct kau niat lgi tk suka math tk suka no p duit suka lak
ngekk!!! ahh kau ni
sengal kutuk diri sndiri
tkpa sedr diri...kakakahkaakakka.....

oii!!!! makhluk mne tk suyka duit mehh sini aku ketuk kepala dia..
duit semua suka org yg duduk kt tnjug rmbutn pon suka

daun pon dia kata duit
tol tk??????/
hahahahahha.......
suhaiLi bloggie

happy tk terkata

setiap hari aku dpt jumpa kau
aishh!!!
memg happylah!!
tak lama lgi nk raya
jgn lupa dtg aw...
raya umah aku
kalau tk
siap korg!!!...


suhaiLi bloggie

Tuesday, August 23, 2011

menagis ap guna
ketawa ap guna kalau itu semua tiadanye kamu..syg kamu



__1111¶1
_____¶¶¶¶¶¶¶¶1
____¶1¶1¶¶¶¶¶
____¶¶1_¶¶¶¶¶¶1_________¶¶¶1_1¶¶1
____1¶¶1_¶1_1¶¶¶1______¶1__1¶¶¶¶¶1¶¶
____¶1¶1_¶____¶¶¶______¶1____¶¶¶¶¶11¶
____¶__¶¶1___¶1¶¶_____1¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶
___1¶__1¶1___1¶¶¶____1¶1_¶¶______1¶¶¶¶¶
___¶¶___¶¶____¶¶1__1¶¶¶___1¶11¶¶¶11¶¶¶¶¶1
____¶¶__1¶____¶¶__¶¶1¶_____1¶1_____1¶¶¶¶¶1
_____¶¶1_¶¶_1¶¶1_¶¶_¶_______¶¶_____1¶¶¶¶¶¶
______1¶¶¶¶¶¶¶¶__¶___________¶_____¶__¶¶¶¶1
____1¶¶1__¶¶¶¶¶¶_¶1__________¶__1¶¶__1¶¶¶¶1
____¶_____1¶¶¶1___¶________1¶¶¶¶¶¶¶1¶¶¶¶¶¶
______1¶¶¶¶¶¶¶¶1_1¶¶¶1____¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶
____1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11¶¶¶¶11¶¶11_¶¶¶¶¶¶¶¶¶1
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶╔══╗─╔╗───╔╗──╔╗_____¶¶1
1¶¶1¶¶¶¶¶¶¶¶║══╬═╬╬═╦╦╝╠═╗║╚╗_______1¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶1¶11╠══║╩╣║║║║╬║╬╚╣║║________1¶
___1¶¶¶¶¶111╚══╩═╩╩╩═╩═╩══╩╩╝¶¶¶__1¶¶¶1
__╔═╦═╗───────────╔══╗────╔╗───╔╗
__║║║║╠═╗╔╦╦╦═╗╔╦╗║╔╗╠═╦╦╦╝╠╦╦╦╬╣
_¶║║║║║╬╚╣║║║╬╚╣╔╝║╔╗║╩╣╔╣╬║║║╔╣║
_1╚╩═╩╩══╩══╩══╩╝─╚══╩═╩╝╚═╩═╩╝╚╝1
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶1_1¶¶¶¶¶¶¶¶¶1¶¶¶¶¶¶¶¶¶1
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1__1¶¶11_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
__1¶¶¶¶1¶¶¶¶¶¶1_1¶¶________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
__1¶¶¶¶11¶¶¶¶¶1_¶¶___1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1
__1¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶11¶_1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11¶1¶¶¶¶¶¶¶¶¶1¶¶¶¶¶¶1
___1¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶1¶1111¶¶¶¶¶¶1
______¶¶¶1_¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1¶¶¶
___________¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1
__________¶¶¶_______1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1
_________1¶¶
_________¶1
________¶¶
_______¶¶
______¶¶
______¶¶
_____¶¶
____1¶1
____¶¶



suhaiLi bloggie

pedihnye hati

ya allah bntu aku
ringanlah beban aku
meski kau melihat seyumn di wajahku
tetapi perih dn pedihnye hti ini

ya allah mengapa?
ini semua terjadi..
ya allah mengapa ______ berubah
ke aku yg berubah
mu rasa apakah aku yg salah!!!

apkah aku telah buat dia terasa
apakah aku telah mmbuatkn dirinye terasa amat akn sikap aku

ya allah aku tidk tahu
ya allah tlg ku ya allah
tlg aku lihtkn hatinye
apakah dia skit ati kerana aku
apkah dia terluka dgn sikapku ini

ya allah tak tenag hti aku d buatnye...

ya allah menagis nye aku siap? thu
sedihnye aku siap? yg thu
bila aku sedih bila aku gmbira
aku kogsi bersama dia
(dulu)
tapi kini kami sgt jarak..
bukn jarak...tmpt dn masa sahaja
malah hubugn juga
lailahaillah..............

ampunkn aku ya allah
jika aku ad mmbuat dia terasa dgn sikap aku
________ maafkn aku
aku tk sengaja
mengapa? kau tidk tegur aku
kalau kau nk tau
di dlm lubuk hti aku pling dlm
aku syg giler ngn kau

just aku nk tnye?

apkah kau rindu,syg mcm aku syg kt kau
aku tgok kau mcm endah tk endah
je dgn aku
kau mrh aku ke
kalau aku slh ckp,,,

║═╬═╦╦╦═╗║═╬═╦╦╦═╦═╦═╗║╬╠╦╦╦═╣╠╗ ╠═║╬║║║╬║╠═║╬║║║╬║║║╬║║║║║║║╬║═╣ ╚═╩╩╬╗╠╩╝╚═╩╩╬╗╠╩╩╩╬╗║╚╩╩══╩╩╩╩╝ ════╚═╝══════╚═╝═══╚═╝══════════ ............................








ini untuk kau....



suhaiLi bloggie

Monday, August 22, 2011

aishh!!! sej aku...D......

sedihnye aku tgok result aku yg ngek ni...
p aku still syukur sbb aku dpt lulus...
p ketaralah jauhnye...
dri B jdi c dri C jdi D...
jgn nnti pmR betol jdi E sudh......
alahai!! menyeslnye aku tk bce sej
sibuk ngn seni.....
ahhh!!!.....menyesaLL nye aku!!.........
sib baiklah...sain tdi aku boleh buat......
ermm..!! mntkx2 lah sain ni
aku dpt B..+ pon jdilah
kalau tk dptA


suhaiLi bloggie

pengakuan ikhlas..

pengakuan ihlas se ikhlas nye dri hati aku
tkda tipu-tipu,,,


ni aku nk ckp psl kwn aku...
aku nk ckp kt dia setiap saat aku syg kt dia...
meski nnti waktu berlalu begitu pnts dn memisahkn kami..
tapi aku yakin akn stu tkdir yg mmbntu unutk temukn kami kembali
sygnye aku kt dia hnya allah sahaja yg tau
nk ckp mcm mne ekk!!...tpi tahh!! lah...
aku cuba unutk tidk begitu syg atau rindu kt dia
aku cuba unutk lupkn dia stu saat tpi
dia setiap detik dn jntungku berdetak
setiap itulah aku rindu dn syg akn dirinye


di dlm doaku akn selalu aku selitkn nmanye..
tahh!! tak tau mengapa aku begitu syg kn dirinye
_____ aku syg kau sgtx2.... 
aku harap segala kenagn kita mse dulu
kau still igt
sbb setiap saat detik aku tk pernah lupakn memori kenagn aku dgn dia..
tk pernah.....


_______ aku nk tnye stu bnda kat kau p aku tak bereni..
kau syg tk aku mcm aku syg kau?
kau rindu tk aku mcm aku rindu kau
terus terang aku ckp aku pernah nagis sbb
aku tk bertegurn ngn kau
serius aku sedih tgok.......kau ngn aku jrk sekarg...
sedih sgtx2...
tpi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


dalam keseihn itu (datg insan bru)...
tpi kau tk pernah tau 
kau nmpk je aku mcm oke tk tegur kau
aku busy bukn tk nk???
kalau boleh setiap saat aku nk selalu ad dgn kau


aku miss giler kt kau __________ yg dulu
please!! smile kmbali aku sedih tgok kau murung aja
kau kalau ad prob kn nk cite!! tgok aku semua
secret aku kau tau...tk adil lah cmtu an
_________ kalau kau ad mslh ckplah...
aku selalu ad dgn kau
jgn risau...atau sgn nk tgur aku
sbb dlm hti aku yg dlm!!!!!!!!!!! hnye kau sebagai sahabat aku dunia akhirt...


aku selalu doa akn persahabtn aku ,kau dn ____ kekal selamanya....
korg lah org yg aku syg giler kt dunia ni...
my bff U alwys in my heart!! 
and U alwys in my mind and 
i also miss u
in seconds,minutes and our...!!!




suhaiLi bloggie

Friday, August 19, 2011

you are my best friends for ever

Every memory remains
as the days pass quickly by
as i look upon the past
my heart just wants to cry

we were always together
through the good times and the bad
i try to keep a smile
but i cant fight the feeling sad

your laugh was addicting
and so was your smile
now everything's changing
and I'm stuck in denial

the person that has changed
at first i thought was you
but i realize now its me
but its not i changed, but grew

everyone will change 
and everyone will grow
but i will always forever love you
and that i hope you know

guys got in the middle
and other factors too
i guess one thing thats changing
is that I'm now jealous of you

i miss so many things
about the way it used to be
we both have made mistakes
not "just" you or not "just" me

i miss all of the good times
like when we'd talk all night long
or when we'd belt out the lyrics
to an old barney song

when we'd fall over laughing
and we wouldn't know why
all the hugs you gave me
when all I'd do is cry

i miss your blond moments
and the things we would say
acting like stoners
day after day

i miss when we'd talk
for hours on end
but i think most of all
i just miss my best friends

every time I will remember of you I love you so but you would never know it because I did not dare to say that I love you



suhaiLi bloggie

Wednesday, August 17, 2011

love friendship ♥♥

rasa ayg itu sememgnya kuat dihatiku
tak prnah aku meminta untuk dirimu berkorbn demi kekal bersahabt dgnku
telah byk kita harungi bersama
terlalu byk kengn kita bersama

yang tak mungkin bisa aku lupakn sebegitu shaja
aku mat menyayangi sahabtx aku..sekalian....

kerana korglah yg mmberi aku semngt ketika aku dlm kesepitn mahupon keseorgn
aku syg kamu...semua..

ingin disini aku bertanya apkah dirimu jua menyangi aku seperti mna aku menyanyangi dirimu
sesungguhnya tanpa kalian aku akn asa hmpa dn hiba..
jdi ku pohon sekiranya kita di tkdikn untuk tidk sekels
mahupon bergitu walaupon jarg bertemu
harap kita msih kekal sebagai kwn baik...♥♥




suhaiLi bloggie

♥♥♥♥

(bila ku tahu kau dalam kesedihn hatiku turut merasaknnya)
(bila ku tahu kau dalam kesulitan ku cuba untuk membntu)
(bila ku tahu kau sakit akn setia aku menemanimu sehingga dirimu siht)
kerana tiadanye kamu bosan dn suramlah aku
kerana kamu umpama cahaya yg mmberi aku keceriaan
kau selalu buat aku terseyum dn bahagia terimaksih sahabtku♥
aku syg kamu

♥♥ lily amy ♥♥



(bila nak aku katakn yg sesungguhnya yang aku amat menyayangimu sahabat)
(tak pndai untuk aku ungkapkan dgn kata-kata mahupon riaksi)
(aku hanya mampu memendam dan meluahkannya di blogger)
sesungguhnya setiap kenagan kita bersama tak akan pernah aku lupakn smpai mata ku tertutup sekalipun)
(sahabat bukan aku tidak mahu mengatakn sahabat aku syg kamu)
aku hnya mmpu mengigatmu di setiap doaku
(aku hanya mmpu membntumu dri doaku dn moga dirimu bahagia♥♥

‎(dalam persahabatnt aku tidak meminta dirimu berkorban)
(dalam persahabatn tak pernah ku minta untuk ku mengikis hartamu jika kaya)
(tak terniat aku untuk berkwn demi sesuatu dgnmu)
(tak terniat di hatiku untuk menyakitimu dgn kata-kata pahitku)
(jika aku ada kesalahn atau menyakiti hatimu 10 jari tgnku hulurkan kepadamu)
(jika selama aku dn dirimu berkawan berkenaln ada salh yg menyigung perasaan)
pohon maaf dan ampun ku pinta..moga-moga perkenalan,persahabatn kita kekal
abadi selamanya♥





suhaiLi bloggie

puisi aku

(dalam persahabatnt aku tidak meminta dirimu berkorban)
(dalam persahabatn tak pernah ku minta untuk ku mengikis hartamu jika kaya)
(tak terniat aku untuk berkwn demi sesuatu dgnmu)
(tak terniat di hatiku untuk menyakitimu dgn katakata pahitku)
(jika aku ada kesalahn atau menyakiti hatimu 10 jari tgnku hulurkan kepadamu)
(jika selama aku dn dirimu berkawan berkenaln ada salh yg menyigung perasaan)
pohon maaf dan ampun ku pinta..moga-moga perkenalan,persahabatn kita kekal
abadi selamanya♥





(bila nak aku katakn yg sesungguhnya yang aku amat menyayangimu sahabat)
(tak pndai untuk aku ungkapkan dgn kata-kata mahupon riaksi)
(aku hanya mampu memendam dan meluahkannya di blogger)
sesungguhnya setiap kenagan kita bersama tak akan pernah aku lupakn smpai mata ku tertutup sekalipun)
(sahabat bukan aku tidak mahu mengatakn sahabat aku syg kamu)
aku hnya mmpu mengigatmu di setiap doaku
(aku hanya mmpu membntumu dri doaku dn moga dirimu bahagia♥♥





‎(bila ku tahu kau dalam kesedihn hatiku turut merasaknnya)
(bila ku tahu kau dalam kesulitan ku cuba untuk membntu)
(bila ku tahu kau sakit akn setia aku menemanimu sehingga dirimu siht)
kerana tiadanye kamu bosan dn suramlah aku
kerana kamu umpama cahaya yg mmberi aku keceriaan
kau selalu buat aku terseyum dn bahagia terimaksih sahabtku♥
aku syg kamu

♥♥ lily amy ♥♥



suhaiLi bloggie

Saturday, August 13, 2011

syg korg

aku asa susah atilah klau terpisah ngn korg
dah lah byk giler kengn kita bersama
yelah..hmpr 2 thun aku kwn ngn korg
aishh..mesti nnti aku rindu budk 3 C ngn 2 C yg dulu....


miisss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!korg lahh!!!!!!!!!!!!!!!!nnti!!!!!!!!!!!!
jnji aww kalau pisah kels...ke atau apax2...
persahabtn kita tetap kekal dn abadi buat selamnya.....
please!!!!!!!!!jgn tinggal an aku......

aku tk nk sendirian...aku tkut...
aku sYg!!!!!!!!!!!!!!korg sgtx``````````````````


suhaiLi bloggie

luahan hti yg terpendm

nk cerita mcm mne ehh...
nak ckp aku ni jiwang memglah
p tk sgt kott!!!!
nak kata aku ni mnja...bolehlah p tegas dn berdikari oke
aku nk sharing psl stu bnda iaitu.....
  aahhhh!!!!!!!!!!!!! AAhh!!!...

nk tau tk...^ ^....
mestilah nk an...
japp aku pekir...
korg nk sret point ke atau belitx2....

aku buat belitx2 ahh klo sret nnti kntooIII,....!!!!!!!!!!!!

hahhahaha....


setiap hari setiap saat aku mesti rindukn dirinya
aku sndiri tk mengerti mengap?
dan setiap kearabn ku dn dia
psti aku rasa happy sgtx2....

cehhh!!! mcm org bercinta lak.....ngehh!!...=P

tahh!! ahh allah mmberi aku sift yg sgt pelik..
iaitu sifat mudah untuk menyayangi sesorg mahupon bru kenal..(pompuan je yerr!!!)...
dn g stu....aku sndiri dh perasan lama atau bru perasan...
yg aku ni suka sgt

tgok org melayu islam...yg bermata kecik akA mcm cina punya mata

exple mcm kwn aku amalina....
dia cute comell....aku suka kwn ngn dia....
dn aku sndiri tk phm kenap?

aku suka sgt tgok org mata dia kecik..bagi aku comel..
mcm artis aku suka scha alyahya
mata dia an kecik
pastu dia an la-ala laki sikit tk gediK sgt aku suka...

tahh!! ah pelik an aku nie....
hurmm!!!!........................................

cakap psl amalina....aku jdi rindu lak kt budk sek lama aku..
miss sgtx2 kt korg....

ermm!!..aplah khbr korg sekrg ann....
amalina pon kejap jumpa kejap tk...je ngn aku...
skg ni tahh dh lama tk jumpa...hmpir 2 buln ke 3 buln...

tahh ahh sbenrnya aku sndiri tk phm.....
mcm asal ahh ngn aku ni...ngekk ngokk tol!

apa pon smpai sini dulu lah aku nk citer ehh....
dh psang lagu jiwg p tkda fell ahh...
huhuhuh
suhaiLi bloggie

Friday, August 12, 2011

bru edit blog

blog aku selekeh giler....tkpalah....nnti aku betul kn balik..
suhaiLi bloggie

Thursday, August 4, 2011

allah huakbar

Allah doesn't have a Blackberry or an iPhone , but He's my favourite contact. He doesn't have Facebook , but He's my best friend. He doesn't have Twitter , but I follow Him and He doesn't have internet , but I'm connected to Him. Copy and paste this as your status if you think Allah is Great. ♥
suhaiLi bloggie

Tuesday, August 2, 2011

for my lovely person in my life

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
♥¯//_\\¯♥¯//_\\¯♥¯//_\\¯♥¯//_\​\¯♥¯//_\\¯♥¯//_\\¯♥¯//_
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
─ ▀██▀─ ▄███▄─▀██─██▀██▀▀▀█── ▄██▄▄██▄─
── ██─ ███─███─██─██─██▄█──── ████████─
── ██─ ▀██▄██▀─▀█▄█▀─██▀█───── ▀████▀──
─ ▄██▄▄█ ▀▀▀─────▀──▄██▄▄▄█───── ▀▀────
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
♥¯//_\\¯♥¯//_\\¯♥¯//_\\¯♥¯//_\​\¯♥¯//_\\¯♥¯//_\\¯♥¯//_
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

suhaiLi bloggie

Sunday, July 31, 2011

i miss you much my friends

this poem alwys i do for U..
and i whn u now tht i also miss U...
dear my friends...every seconds,hour i also think about you all...

this 4U
i hope u like it

I wake up during the night, 
In cold sweats and tears.
I had another dream of you,
And I wish you were here.

It has been a while since we spoke,
Even longer since we were together.
I know that if you were here with me,
Things would be so much better.

I know that you are always there for me,
But things just are not the same.
Do not forget that I love and miss you,
And please never forget my name.

When you are not around me,
I feel your presence anyway.
Remember I am always here for you,
Whether dark of night or light of day.

Things are so much different now,
We do not see each other everyday.
But we grow up, things have to change,
And I had to move away.

Though it is so easy to pick up the phone,
And give you a call before bed.
I trade that in, for whatever reason,
And write an e-mail instead.

Maybe because it seems so much easier,
Since you do not hear my voice.
I do not feel vulnerable telling you things, 
And you do not have a choice.

Friends forever, we always said,
Together until the end.
No matter what happens, the distance between, 
On me you can depend.

Now I learned that I should cherish,
Every second I spend with you.
Though it is hard to be so far away,
I know we will get through.
suhaiLi bloggie

i miss my mother

I feel sometimes like I've truly lost my way
Sometimes it's hard to make it through the day
When I have the chance to sit and think
I stare ahead and never stop to blink
My heart is loudly crying out for you
My soul is crying out for love so true
I don't know how I've made it this long
I don't know how I've stayed so strong
I guess I am waiting for the day
When all of my pain will go away
It's been so hard without you by my side
Losing you took away so much of my pride
You are part of me, a piece of my soul
And until you find me, I will never be whole
I am so sorry that I let you go
And hope one day that you will know
That all I wanted was the best for you
Even though it's torn my world in two
The only reason I am still alive
Is the hope that you'll be by my side
I want you to know wherever you are
That even if the distance is far
You are always here in my heart and soul
And that I'm leaving this is God's control
One day he'll send you back to me
One day my heart will again be free
My love for you will never end
When you're back, my heart will mend
Just know a daughters love is forever
Even if we are not together

it truly in my heart for U mom.



suhaiLi bloggie

puasa!!!jgn tk puasa!!!!

hahahahaha..now ari pertama aku mnjalani ibadah berpuasa insyallah
aku nk melakukn byk amal ibadh...
kerana buln puasa adalah buln yg sgt di berkati dn yg sgt di berkhahi jika kita melaukn byk amal ibadah
akn mndpt byk sgt pahala!!!
minggu ni adalah minggu dn thun yg paling mndebarkn aku
aku nk mnduduki peperiksaan yg sgt penting
aku nk exm pmr hope korg semua doakn lah yer...heheheheheheh
insyallah sempena buln puasa ini akn byk aku melakukn perkara yg berfaedh dripada dok tidor!!! ja kn..
tol tk..kakakakak.....

k lah nk out lu nnti smbung ehh ta
assalamualaikum....<3
suhaiLi bloggie

Saturday, July 30, 2011

rindu serindu-rindunye

rindu aku kt budk ni
hanya allah dn diriku sahaja yg mengetahuinye...
betapa sygnye aku ngn dia ni...
tahh ahh aku sndiri pon pelik asal aku syg sgt kt dia....

padahal bru je g pon kenal dia tu
tkda lah lama sgt....
tk smpais ethun pon....p daah asa dekt giler....
myb sbb dia miri sesorg yg aku rindu kottt....
dia org nk kata sebijik dak lehh!!!..p klo nk kata perwatkkn boleh kurg lah...


aku miss giler kt budk ni...
asal lah allah bg aku ni perwatkn yg seng untuk rasa syg kt org
p fist time aku tgok dia...memg aku asa mcm nk kwn...
p aku ni sengal penygn......
ahh g stu....kwn lama aku yg aku rindu ni..
bila aku nmpk dia conform aku lari
tahh ahh asal aku sndiri tk tau
pdahal rindu p bila nmpk lari ngek je an...


p disini aku ign katakn yg aku angap dia mcm best friends aku..
meski dia angap aku mcm kwn je tkpa...
aku tk kish pon...
oke lah nnti aku smbung nk out dh ngntookk...untuk org tu klo dia terperasn bgus..
p klo tk persn lgi bgus sbb nnti aku yg sgn
suhaiLi bloggie

Friday, July 29, 2011

tk sbr nk g shopping petg kang

arini mak ngn ayh aku nk bawk aku ngn adikx2 aku g..shopping kt.....kL......
bestny....nk pusing stu kL tu ....
tk sbrnye asa...aku nk beli shawl bykx2...nk borong smpai pent....
huahuahua.....
biar an nnti adikx2 aku tk dpt bli...g pon mak aku bjet aku 100 ringgit.....
oke lah tu an nnti mak aku bgi duit aku beli lah ap yg aku nk tu yg best jdi ank tunggal pompuan tu di utamakn...
hahahhahaahh...............................
suhaiLi bloggie

helizah nice eyes..

sy suka mata dia bulat cute comel....
geram bila tgok heliza..ni dia comel giler.....tk cyer joM kita tgok smex2...





suhaiLi bloggie

hana tajiman style




minat giler tgok style hana tajiman pkai shawl satin lawa giler....
murah sehh...stu shawl 20 ringgit....mak aku beli kn akunye shawl
35 ringgit je..sbb shawl tu labuh sehh!!!!...heheheheheh..
aku stt mint pkai shawl ni bila tgok trend skg ni memg pkai shawl lah an.....
tapi aku pkai shawl bila nk g shopping ngn holidy aja.......
klo setkt jln dekt ni dak lerrr~!!!!!....t mcm org buang tibiat lak...12 jm nk pkai shawl....
huhuhuhuhu...apax2 pon aku mint giler,,,,,ngn shawl ni...mint sgtx2...
suhaiLi bloggie

gaya yuna and hana tajiman..pkai shawl

superbb!!!! dehhh....jelesnnye aku negok muka hana tajiman ni..lawa cute pndai posing....
now semua org nk ikut tred dia pkai tudung


http://w30.indonetwork.co.id/pdimage/78/2615778_230160_172302916161482_100001453242400_400319_2473351_n.jpghttp://1.bp.blogspot.com/-xZL5Mufn8Vc/Tcvai_No1qI/AAAAAAAABHg/4HlRbB9hksY/s400/hana1.jpg
suhaiLi bloggie

siti suhaili bt mohd shamsudin(anak din)




tema:hitam putih....aku tk tau asal aku suka edit gmbr aku
jdi hitam putih sbb bgi aku itm ngn putih memg mecing giler...<3...dn sebati ngn aku...
sbb aku suka wrna putihh ngn biru...love so much.....
tk tau asal lah ank din sorg ni suka bndax2 klasik dn jarg suka bndax2 moden.....
moden dri jenis pkaian ni aku tk ikut sgt..sbb aku knnye jenis yg suka bergaya
klo g holidy shopping bru smrtx2.....
klo dak bntai jelah apax2 je yg ad di almariku yg 2 tingkat tu
suhaiLi bloggie

airin oldfriends

airin oldfriends

my facebook friends

my facebook friends
ini kawan fb sy nmanye zura nma penuh faizura sedap an sy kenal ngn dia dn stt rpt pon dgn secara tk sengaja sebb dia jenis yg open minded sy tk sgt p terigin giler nk jumpa dia kita org suka share prob sesama an zura an..hehehehehe,kekadg nk mention nma dia kt fb keliru ngn kwn sy g sorg tu zara...yelah sorg zara sorg zura....mne tk keliru ikikikkiki.....sy syg semua kwnx2 sy..termasuklah ngn budk ni...dialah tmpt sy share mslh ...dialah tmpt sy luahkn segala...isi hti sy...kalau allah izinkn sy nk sgt jumpa ngn zara zura fiqah ngn seindah....tk pon kwnx2 lama yg dh lama tk jumpa,,,ni nnti nk raya jgn lupa dtg umah taw zura....hehehehehehh

my close friends in fb

my close friends in fb
assalamualaikum. ini saya ingin kongsi cerita ini kawan baru saya di dalam facebook nama dia fuadah al-zahrah sedap nama dia dia seoarang yang baik peramah sporting teringin sangat nak jumpa dia buat pengetahuan semua zahra ini kawan baik eli,sy mula stt rpt ngn dia dsbbkn dia komn pic eli sjax2 tgur pstu lamax2 rpt tk sagka yg zara ni peramah giler spothing..dia ni comel an p tknk ngaku sme je ngn kwn dia tu...heheheeeh......kalau budk sek agama mesti muka sucix2 je..an bersih!!! je..baikx2 je...muka...jeles lak...hahahahah....

my picture with friends in 2 cemerlang

my picture with friends in 2 cemerlang

my old friends

my old friends
ini kwn lama sy sejak sek rendh lagi nk kata lama tk sgt sbb dia bru je msuk sek rasa tu mse drjah bp? ekk tah tak igt tpi kita org stt rpt mse drjh lima ngn 6..

sahabat

sahabat
haiza nma penuh dia nuratul haiza...korg nk tau sy ngn dia dulu tk lah rpt sgt kita org stt rpt giler mcm isi ngn kuku time form2...smpai skg..dia seorg yg perahsia giler..susah nk cogkil rahsia dia p sy lak kalau ad prob atau rahsia dialah org first yg akn sy citer dn semua rahsia sy ad kt dia p skg ni kami dh jrg masingx2 busy sibuk nk study tok pmR sy rindu sgt waktux2 sy ngn dia dulu haiza kalau kau bce post ni aku nk ckp yg aku miss ejja aku yg dulu riang dn happyx2...miss U my friends

old friends

old friends
amalina,elvi,shiba,and sharifah

this for all my love person

this for all my love person
ini pulak sy..nma penuh cT suhaili bt mohd shamsudin nma sy ni berbagai org pggil smpai pelik punya nma pon ad mcm kwn sy masura ad ke pggil sy sobali ,sobali pon bali lah jnji sedp hahahahah....sy ni permh bila dh kenal rpt..kalu tk sy ni pendiam..jenis tk suka bising sgt sy ad time bila happy bila serius bila nk study bila nk main fb ni blogger ni semua tk lah 24 jam ngadp nnti buta nohh!! mata sy dok ngadp lap ni lamax2...tol tk huhuhuhuuDownload: eType1.com/f.php

eli aima shazila

eli aima shazila
dialah kwn bru sy kita org berduaa mula rpt time buln 4 asanye....heheheheh...now skg mkin lama mkin selesa...so ap g keluarlh perangai gilerx2 aku yg tk leh nk d kwal ni...hahahahah.....dia ni kekadg lawak gak..igt dia ni serius je mklum nmpk mcm budk sek agama dulu first jumpa p dh lama agk dh yg dia ni budk sek agam tgok tudung pon tau....kn.....hahahah.....nma penuhnye eli aima shazila...kalau tulis kt dlm kotk kerts exm pmr tu gakx2 muat tk nma dia hahahahaha.....jgn mrh..gurau je ponbest kwn ngn dia...happening...g stu first tgok dia diam je kalau sy pon diam gak budk bru an....tpi sy stt rpt ngn dia pon d sbbkn kwn baik sy haiza...dia rpt ngn kwn baik sy tu so kena tempias lah kirnye g pon dlm stu kls memaglah an...huhuhuhuhu....

noorfarahana

noorfarahana
dia adalah kwn yg sy syg sgtx2..dia baik..walaupon kekadg perangai dia pelik...p sy sndiri pon tk sangka leh rpt ngn dia farahana aku syg giler kt kau...jgn lah ckp mcm tu sorrylah aku tk terniat nk lupkn kau memg aritu aku nk letk pic kau p aku igt nk dowlud pic kau yg lawa..tu p fb aku ni mslh lak so aku letk pic ni tkpa an..aku syg kau..!!

hidayah my old friends

hidayah my old friends
hidayah adalah kn lama saya kita org just meet bila sek agama aja sbb dia just sekolah agama kt sra best dpt kwn ngn dia p dulu sy ngn dia tk rpt sgt dia just rpt ngn kwn baik sy iaitu haiza.

blog titile