Blogger Layouts

i love my bff alot

Monday, August 29, 2011

malam raya

ya allah ya tuhanku...
hanya kau yg mengerti ap yg aku rasakn...
ya allah aku pohon maaf sekiranya aku seorg hamba
yg sering lalai dan alpa

ya allah setiap mlm bergemanye suara takbir....
tersntuh dn betapa syahdu nye suara....org yg takbir sehingga mmbuatkn
airmata ku jatuh tnpa hnti dn jatuhnye tnpa di pinta...

ya allah aku merindui arwah neneku setiap pgi raya....
aku psti akn menyalmnye terlebih dahulu berbnding mak dn ayh aku

sepnjg hayatnye aku sering kali melwn ckpnye...
maafkn aku ya allah
sekiranye arwah nenek aku masih lagi hidup
aku igin sekali memeluknye dn menciumnye ya allah

tolong kirimkn salam rindu aku kepadanye....
tolong berikn ciumn rinduku untuknye....

wan.....wan su mintk maaf su syg sgt kat wan...
dulu mse wan ada wan selalu marah su
wan selalu nasihtkn su
wan selalu bagi su duit...
wan selalu bagi su suapn makan
su rindu sgt kt wan.....

kalau wan nk tahu..su syg wan sgtx2....
sekarg ni bilik wan su tidur....
setiap mlm su rasa mcm wan ada selalu dgn su kt bilik tu...
wan maafkn su.....

selama ni su byk buat dosa ngn wan

org ckp...... kalau dh pergi baru nk terasa
bila selalu ad rasa menyampah....
su tahu dosa su kat wan byk sgt...........
maafkn su....
suhaiLi bloggie

Friday, August 26, 2011

raya!!!!!!!!!

kepada semua sahabatku yg ku syangi...
harapnku....atas segala kesalhn yg telah aku lakukn
dapat di maafkan...

sepanjag kita berkawan sepnjg kita bertemn sekiranya ku terkasr bahasa terguris hatimu
maaf di pinta...

nnti raya jgn lupa dtg umah yer....

ahh sib baik tk lupa

pada insan yg sudi mmberi diriku kad hari raya..
terimakasih sgtx2.....

terutamanye pada kwnx2..yg aku sayangi....

sakinah,elly,masura.haiza terima kasih sbb sudi mmberi....
dan sy juga sudi menerima...
kalau nk duit raya mai!!! sini umah
tpi kalau nk mai!!! ngabkx2...lah dulu yer!!! jgn main sergah je...
nnti terkejut...cik d buatnye nnti...oke....=)....

syg korg semua.....selamat hari raya.....semoga selalu seyummm........^_^....dan bahagia bersama disisi keluarga tercinta...
ni manax2 kwn yg ingin pulang ke kmpong...hatix2..yer...

ana....atix2 aw...balik...kedah....
raya-raya gakk....exm pmr jgn lupa..
huhuhuhuhu....
untuk kwnx2 ku semua.....balik kmpong hatix2...jagalh keselmtn anda...semua...
pndu cermat jiwa selamt...(barjet aku pndai bawak kereta setakat stt enjen kereta tu bolehlah) khakhakaha...



suhaiLi bloggie

Thursday, August 25, 2011

selamat menyambut hari raya

sungguh tk sangka masa itu sgt singkat
kera itu org kata masa itu emas betol tk?
huahuahuahuah.........


di sini sya ct suhaili ingin mengucapkn...
selamat menyambut hari raya....
dan semoga kalain semua bahagia...
bersama insan yg anda semua syngi...


segala kenag ku dn kwn-kwn dn para sahabtku
tk mungkin pernah
luput dan berhnti disitu


tk mungkin kenagn itu akn di telan zaman
kerana kenagn itulah yg selalu mmbuatku
tersyum...dan ketawa....


terimakasih shbtx2 aku
kerana selalu ad ketika aku memerluknmu
kerana selalu ada ketika aku mmbutuhkn dirimu di sisi...
untuk mndgr segala mslh dn kekacauwn hatiku...




terimakaih......♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
suhaiLi bloggie

Wednesday, August 24, 2011

ngekk je

ada ke..????? aishh
aku tkutlah kalau math gagal...
sbb math tdi susah giler...
aishh!!!!!!!!!!!!!!..........

dah ah tk cukup mse byk lak yg aku tinggal
sengal..!!!!!!!!1

aishh....
tulah ct kau niat lgi tk suka math tk suka no p duit suka lak
ngekk!!! ahh kau ni
sengal kutuk diri sndiri
tkpa sedr diri...kakakahkaakakka.....

oii!!!! makhluk mne tk suyka duit mehh sini aku ketuk kepala dia..
duit semua suka org yg duduk kt tnjug rmbutn pon suka

daun pon dia kata duit
tol tk??????/
hahahahahha.......
suhaiLi bloggie

happy tk terkata

setiap hari aku dpt jumpa kau
aishh!!!
memg happylah!!
tak lama lgi nk raya
jgn lupa dtg aw...
raya umah aku
kalau tk
siap korg!!!...


suhaiLi bloggie

Tuesday, August 23, 2011

menagis ap guna
ketawa ap guna kalau itu semua tiadanye kamu..syg kamu



__1111¶1
_____¶¶¶¶¶¶¶¶1
____¶1¶1¶¶¶¶¶
____¶¶1_¶¶¶¶¶¶1_________¶¶¶1_1¶¶1
____1¶¶1_¶1_1¶¶¶1______¶1__1¶¶¶¶¶1¶¶
____¶1¶1_¶____¶¶¶______¶1____¶¶¶¶¶11¶
____¶__¶¶1___¶1¶¶_____1¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶
___1¶__1¶1___1¶¶¶____1¶1_¶¶______1¶¶¶¶¶
___¶¶___¶¶____¶¶1__1¶¶¶___1¶11¶¶¶11¶¶¶¶¶1
____¶¶__1¶____¶¶__¶¶1¶_____1¶1_____1¶¶¶¶¶1
_____¶¶1_¶¶_1¶¶1_¶¶_¶_______¶¶_____1¶¶¶¶¶¶
______1¶¶¶¶¶¶¶¶__¶___________¶_____¶__¶¶¶¶1
____1¶¶1__¶¶¶¶¶¶_¶1__________¶__1¶¶__1¶¶¶¶1
____¶_____1¶¶¶1___¶________1¶¶¶¶¶¶¶1¶¶¶¶¶¶
______1¶¶¶¶¶¶¶¶1_1¶¶¶1____¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶
____1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11¶¶¶¶11¶¶11_¶¶¶¶¶¶¶¶¶1
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶╔══╗─╔╗───╔╗──╔╗_____¶¶1
1¶¶1¶¶¶¶¶¶¶¶║══╬═╬╬═╦╦╝╠═╗║╚╗_______1¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶1¶11╠══║╩╣║║║║╬║╬╚╣║║________1¶
___1¶¶¶¶¶111╚══╩═╩╩╩═╩═╩══╩╩╝¶¶¶__1¶¶¶1
__╔═╦═╗───────────╔══╗────╔╗───╔╗
__║║║║╠═╗╔╦╦╦═╗╔╦╗║╔╗╠═╦╦╦╝╠╦╦╦╬╣
_¶║║║║║╬╚╣║║║╬╚╣╔╝║╔╗║╩╣╔╣╬║║║╔╣║
_1╚╩═╩╩══╩══╩══╩╝─╚══╩═╩╝╚═╩═╩╝╚╝1
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶1_1¶¶¶¶¶¶¶¶¶1¶¶¶¶¶¶¶¶¶1
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1__1¶¶11_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
__1¶¶¶¶1¶¶¶¶¶¶1_1¶¶________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
__1¶¶¶¶11¶¶¶¶¶1_¶¶___1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1
__1¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶11¶_1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11¶1¶¶¶¶¶¶¶¶¶1¶¶¶¶¶¶1
___1¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶¶1¶1111¶¶¶¶¶¶1
______¶¶¶1_¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1¶¶¶
___________¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1
__________¶¶¶_______1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1
_________1¶¶
_________¶1
________¶¶
_______¶¶
______¶¶
______¶¶
_____¶¶
____1¶1
____¶¶



suhaiLi bloggie

pedihnye hati

ya allah bntu aku
ringanlah beban aku
meski kau melihat seyumn di wajahku
tetapi perih dn pedihnye hti ini

ya allah mengapa?
ini semua terjadi..
ya allah mengapa ______ berubah
ke aku yg berubah
mu rasa apakah aku yg salah!!!

apkah aku telah buat dia terasa
apakah aku telah mmbuatkn dirinye terasa amat akn sikap aku

ya allah aku tidk tahu
ya allah tlg ku ya allah
tlg aku lihtkn hatinye
apakah dia skit ati kerana aku
apkah dia terluka dgn sikapku ini

ya allah tak tenag hti aku d buatnye...

ya allah menagis nye aku siap? thu
sedihnye aku siap? yg thu
bila aku sedih bila aku gmbira
aku kogsi bersama dia
(dulu)
tapi kini kami sgt jarak..
bukn jarak...tmpt dn masa sahaja
malah hubugn juga
lailahaillah..............

ampunkn aku ya allah
jika aku ad mmbuat dia terasa dgn sikap aku
________ maafkn aku
aku tk sengaja
mengapa? kau tidk tegur aku
kalau kau nk tau
di dlm lubuk hti aku pling dlm
aku syg giler ngn kau

just aku nk tnye?

apkah kau rindu,syg mcm aku syg kt kau
aku tgok kau mcm endah tk endah
je dgn aku
kau mrh aku ke
kalau aku slh ckp,,,

║═╬═╦╦╦═╗║═╬═╦╦╦═╦═╦═╗║╬╠╦╦╦═╣╠╗ ╠═║╬║║║╬║╠═║╬║║║╬║║║╬║║║║║║║╬║═╣ ╚═╩╩╬╗╠╩╝╚═╩╩╬╗╠╩╩╩╬╗║╚╩╩══╩╩╩╩╝ ════╚═╝══════╚═╝═══╚═╝══════════ ............................








ini untuk kau....



suhaiLi bloggie

Monday, August 22, 2011

aishh!!! sej aku...D......

sedihnye aku tgok result aku yg ngek ni...
p aku still syukur sbb aku dpt lulus...
p ketaralah jauhnye...
dri B jdi c dri C jdi D...
jgn nnti pmR betol jdi E sudh......
alahai!! menyeslnye aku tk bce sej
sibuk ngn seni.....
ahhh!!!.....menyesaLL nye aku!!.........
sib baiklah...sain tdi aku boleh buat......
ermm..!! mntkx2 lah sain ni
aku dpt B..+ pon jdilah
kalau tk dptA


suhaiLi bloggie

pengakuan ikhlas..

pengakuan ihlas se ikhlas nye dri hati aku
tkda tipu-tipu,,,


ni aku nk ckp psl kwn aku...
aku nk ckp kt dia setiap saat aku syg kt dia...
meski nnti waktu berlalu begitu pnts dn memisahkn kami..
tapi aku yakin akn stu tkdir yg mmbntu unutk temukn kami kembali
sygnye aku kt dia hnya allah sahaja yg tau
nk ckp mcm mne ekk!!...tpi tahh!! lah...
aku cuba unutk tidk begitu syg atau rindu kt dia
aku cuba unutk lupkn dia stu saat tpi
dia setiap detik dn jntungku berdetak
setiap itulah aku rindu dn syg akn dirinye


di dlm doaku akn selalu aku selitkn nmanye..
tahh!! tak tau mengapa aku begitu syg kn dirinye
_____ aku syg kau sgtx2.... 
aku harap segala kenagn kita mse dulu
kau still igt
sbb setiap saat detik aku tk pernah lupakn memori kenagn aku dgn dia..
tk pernah.....


_______ aku nk tnye stu bnda kat kau p aku tak bereni..
kau syg tk aku mcm aku syg kau?
kau rindu tk aku mcm aku rindu kau
terus terang aku ckp aku pernah nagis sbb
aku tk bertegurn ngn kau
serius aku sedih tgok.......kau ngn aku jrk sekarg...
sedih sgtx2...
tpi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


dalam keseihn itu (datg insan bru)...
tpi kau tk pernah tau 
kau nmpk je aku mcm oke tk tegur kau
aku busy bukn tk nk???
kalau boleh setiap saat aku nk selalu ad dgn kau


aku miss giler kt kau __________ yg dulu
please!! smile kmbali aku sedih tgok kau murung aja
kau kalau ad prob kn nk cite!! tgok aku semua
secret aku kau tau...tk adil lah cmtu an
_________ kalau kau ad mslh ckplah...
aku selalu ad dgn kau
jgn risau...atau sgn nk tgur aku
sbb dlm hti aku yg dlm!!!!!!!!!!! hnye kau sebagai sahabat aku dunia akhirt...


aku selalu doa akn persahabtn aku ,kau dn ____ kekal selamanya....
korg lah org yg aku syg giler kt dunia ni...
my bff U alwys in my heart!! 
and U alwys in my mind and 
i also miss u
in seconds,minutes and our...!!!




suhaiLi bloggie

Friday, August 19, 2011

you are my best friends for ever

Every memory remains
as the days pass quickly by
as i look upon the past
my heart just wants to cry

we were always together
through the good times and the bad
i try to keep a smile
but i cant fight the feeling sad

your laugh was addicting
and so was your smile
now everything's changing
and I'm stuck in denial

the person that has changed
at first i thought was you
but i realize now its me
but its not i changed, but grew

everyone will change 
and everyone will grow
but i will always forever love you
and that i hope you know

guys got in the middle
and other factors too
i guess one thing thats changing
is that I'm now jealous of you

i miss so many things
about the way it used to be
we both have made mistakes
not "just" you or not "just" me

i miss all of the good times
like when we'd talk all night long
or when we'd belt out the lyrics
to an old barney song

when we'd fall over laughing
and we wouldn't know why
all the hugs you gave me
when all I'd do is cry

i miss your blond moments
and the things we would say
acting like stoners
day after day

i miss when we'd talk
for hours on end
but i think most of all
i just miss my best friends

every time I will remember of you I love you so but you would never know it because I did not dare to say that I love you



suhaiLi bloggie

Wednesday, August 17, 2011

love friendship ♥♥

rasa ayg itu sememgnya kuat dihatiku
tak prnah aku meminta untuk dirimu berkorbn demi kekal bersahabt dgnku
telah byk kita harungi bersama
terlalu byk kengn kita bersama

yang tak mungkin bisa aku lupakn sebegitu shaja
aku mat menyayangi sahabtx aku..sekalian....

kerana korglah yg mmberi aku semngt ketika aku dlm kesepitn mahupon keseorgn
aku syg kamu...semua..

ingin disini aku bertanya apkah dirimu jua menyangi aku seperti mna aku menyanyangi dirimu
sesungguhnya tanpa kalian aku akn asa hmpa dn hiba..
jdi ku pohon sekiranya kita di tkdikn untuk tidk sekels
mahupon bergitu walaupon jarg bertemu
harap kita msih kekal sebagai kwn baik...♥♥




suhaiLi bloggie

♥♥♥♥

(bila ku tahu kau dalam kesedihn hatiku turut merasaknnya)
(bila ku tahu kau dalam kesulitan ku cuba untuk membntu)
(bila ku tahu kau sakit akn setia aku menemanimu sehingga dirimu siht)
kerana tiadanye kamu bosan dn suramlah aku
kerana kamu umpama cahaya yg mmberi aku keceriaan
kau selalu buat aku terseyum dn bahagia terimaksih sahabtku♥
aku syg kamu

♥♥ lily amy ♥♥



(bila nak aku katakn yg sesungguhnya yang aku amat menyayangimu sahabat)
(tak pndai untuk aku ungkapkan dgn kata-kata mahupon riaksi)
(aku hanya mampu memendam dan meluahkannya di blogger)
sesungguhnya setiap kenagan kita bersama tak akan pernah aku lupakn smpai mata ku tertutup sekalipun)
(sahabat bukan aku tidak mahu mengatakn sahabat aku syg kamu)
aku hnya mmpu mengigatmu di setiap doaku
(aku hanya mmpu membntumu dri doaku dn moga dirimu bahagia♥♥

‎(dalam persahabatnt aku tidak meminta dirimu berkorban)
(dalam persahabatn tak pernah ku minta untuk ku mengikis hartamu jika kaya)
(tak terniat aku untuk berkwn demi sesuatu dgnmu)
(tak terniat di hatiku untuk menyakitimu dgn kata-kata pahitku)
(jika aku ada kesalahn atau menyakiti hatimu 10 jari tgnku hulurkan kepadamu)
(jika selama aku dn dirimu berkawan berkenaln ada salh yg menyigung perasaan)
pohon maaf dan ampun ku pinta..moga-moga perkenalan,persahabatn kita kekal
abadi selamanya♥





suhaiLi bloggie

puisi aku

(dalam persahabatnt aku tidak meminta dirimu berkorban)
(dalam persahabatn tak pernah ku minta untuk ku mengikis hartamu jika kaya)
(tak terniat aku untuk berkwn demi sesuatu dgnmu)
(tak terniat di hatiku untuk menyakitimu dgn katakata pahitku)
(jika aku ada kesalahn atau menyakiti hatimu 10 jari tgnku hulurkan kepadamu)
(jika selama aku dn dirimu berkawan berkenaln ada salh yg menyigung perasaan)
pohon maaf dan ampun ku pinta..moga-moga perkenalan,persahabatn kita kekal
abadi selamanya♥





(bila nak aku katakn yg sesungguhnya yang aku amat menyayangimu sahabat)
(tak pndai untuk aku ungkapkan dgn kata-kata mahupon riaksi)
(aku hanya mampu memendam dan meluahkannya di blogger)
sesungguhnya setiap kenagan kita bersama tak akan pernah aku lupakn smpai mata ku tertutup sekalipun)
(sahabat bukan aku tidak mahu mengatakn sahabat aku syg kamu)
aku hnya mmpu mengigatmu di setiap doaku
(aku hanya mmpu membntumu dri doaku dn moga dirimu bahagia♥♥





‎(bila ku tahu kau dalam kesedihn hatiku turut merasaknnya)
(bila ku tahu kau dalam kesulitan ku cuba untuk membntu)
(bila ku tahu kau sakit akn setia aku menemanimu sehingga dirimu siht)
kerana tiadanye kamu bosan dn suramlah aku
kerana kamu umpama cahaya yg mmberi aku keceriaan
kau selalu buat aku terseyum dn bahagia terimaksih sahabtku♥
aku syg kamu

♥♥ lily amy ♥♥



suhaiLi bloggie

Saturday, August 13, 2011

syg korg

aku asa susah atilah klau terpisah ngn korg
dah lah byk giler kengn kita bersama
yelah..hmpr 2 thun aku kwn ngn korg
aishh..mesti nnti aku rindu budk 3 C ngn 2 C yg dulu....


miisss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!korg lahh!!!!!!!!!!!!!!!!nnti!!!!!!!!!!!!
jnji aww kalau pisah kels...ke atau apax2...
persahabtn kita tetap kekal dn abadi buat selamnya.....
please!!!!!!!!!jgn tinggal an aku......

aku tk nk sendirian...aku tkut...
aku sYg!!!!!!!!!!!!!!korg sgtx``````````````````


suhaiLi bloggie

luahan hti yg terpendm

nk cerita mcm mne ehh...
nak ckp aku ni jiwang memglah
p tk sgt kott!!!!
nak kata aku ni mnja...bolehlah p tegas dn berdikari oke
aku nk sharing psl stu bnda iaitu.....
  aahhhh!!!!!!!!!!!!! AAhh!!!...

nk tau tk...^ ^....
mestilah nk an...
japp aku pekir...
korg nk sret point ke atau belitx2....

aku buat belitx2 ahh klo sret nnti kntooIII,....!!!!!!!!!!!!

hahhahaha....


setiap hari setiap saat aku mesti rindukn dirinya
aku sndiri tk mengerti mengap?
dan setiap kearabn ku dn dia
psti aku rasa happy sgtx2....

cehhh!!! mcm org bercinta lak.....ngehh!!...=P

tahh!! ahh allah mmberi aku sift yg sgt pelik..
iaitu sifat mudah untuk menyayangi sesorg mahupon bru kenal..(pompuan je yerr!!!)...
dn g stu....aku sndiri dh perasan lama atau bru perasan...
yg aku ni suka sgt

tgok org melayu islam...yg bermata kecik akA mcm cina punya mata

exple mcm kwn aku amalina....
dia cute comell....aku suka kwn ngn dia....
dn aku sndiri tk phm kenap?

aku suka sgt tgok org mata dia kecik..bagi aku comel..
mcm artis aku suka scha alyahya
mata dia an kecik
pastu dia an la-ala laki sikit tk gediK sgt aku suka...

tahh!! ah pelik an aku nie....
hurmm!!!!........................................

cakap psl amalina....aku jdi rindu lak kt budk sek lama aku..
miss sgtx2 kt korg....

ermm!!..aplah khbr korg sekrg ann....
amalina pon kejap jumpa kejap tk...je ngn aku...
skg ni tahh dh lama tk jumpa...hmpir 2 buln ke 3 buln...

tahh ahh sbenrnya aku sndiri tk phm.....
mcm asal ahh ngn aku ni...ngekk ngokk tol!

apa pon smpai sini dulu lah aku nk citer ehh....
dh psang lagu jiwg p tkda fell ahh...
huhuhuh
suhaiLi bloggie

Friday, August 12, 2011

bru edit blog

blog aku selekeh giler....tkpalah....nnti aku betul kn balik..
suhaiLi bloggie

Thursday, August 4, 2011

allah huakbar

Allah doesn't have a Blackberry or an iPhone , but He's my favourite contact. He doesn't have Facebook , but He's my best friend. He doesn't have Twitter , but I follow Him and He doesn't have internet , but I'm connected to Him. Copy and paste this as your status if you think Allah is Great. ♥
suhaiLi bloggie

Tuesday, August 2, 2011

for my lovely person in my life

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
♥¯//_\\¯♥¯//_\\¯♥¯//_\\¯♥¯//_\​\¯♥¯//_\\¯♥¯//_\\¯♥¯//_
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
─ ▀██▀─ ▄███▄─▀██─██▀██▀▀▀█── ▄██▄▄██▄─
── ██─ ███─███─██─██─██▄█──── ████████─
── ██─ ▀██▄██▀─▀█▄█▀─██▀█───── ▀████▀──
─ ▄██▄▄█ ▀▀▀─────▀──▄██▄▄▄█───── ▀▀────
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
♥¯//_\\¯♥¯//_\\¯♥¯//_\\¯♥¯//_\​\¯♥¯//_\\¯♥¯//_\\¯♥¯//_
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

suhaiLi bloggie

airin oldfriends

airin oldfriends

my facebook friends

my facebook friends
ini kawan fb sy nmanye zura nma penuh faizura sedap an sy kenal ngn dia dn stt rpt pon dgn secara tk sengaja sebb dia jenis yg open minded sy tk sgt p terigin giler nk jumpa dia kita org suka share prob sesama an zura an..hehehehehe,kekadg nk mention nma dia kt fb keliru ngn kwn sy g sorg tu zara...yelah sorg zara sorg zura....mne tk keliru ikikikkiki.....sy syg semua kwnx2 sy..termasuklah ngn budk ni...dialah tmpt sy share mslh ...dialah tmpt sy luahkn segala...isi hti sy...kalau allah izinkn sy nk sgt jumpa ngn zara zura fiqah ngn seindah....tk pon kwnx2 lama yg dh lama tk jumpa,,,ni nnti nk raya jgn lupa dtg umah taw zura....hehehehehehh

my close friends in fb

my close friends in fb
assalamualaikum. ini saya ingin kongsi cerita ini kawan baru saya di dalam facebook nama dia fuadah al-zahrah sedap nama dia dia seoarang yang baik peramah sporting teringin sangat nak jumpa dia buat pengetahuan semua zahra ini kawan baik eli,sy mula stt rpt ngn dia dsbbkn dia komn pic eli sjax2 tgur pstu lamax2 rpt tk sagka yg zara ni peramah giler spothing..dia ni comel an p tknk ngaku sme je ngn kwn dia tu...heheheeeh......kalau budk sek agama mesti muka sucix2 je..an bersih!!! je..baikx2 je...muka...jeles lak...hahahahah....

my picture with friends in 2 cemerlang

my picture with friends in 2 cemerlang

my old friends

my old friends
ini kwn lama sy sejak sek rendh lagi nk kata lama tk sgt sbb dia bru je msuk sek rasa tu mse drjah bp? ekk tah tak igt tpi kita org stt rpt mse drjh lima ngn 6..

sahabat

sahabat
haiza nma penuh dia nuratul haiza...korg nk tau sy ngn dia dulu tk lah rpt sgt kita org stt rpt giler mcm isi ngn kuku time form2...smpai skg..dia seorg yg perahsia giler..susah nk cogkil rahsia dia p sy lak kalau ad prob atau rahsia dialah org first yg akn sy citer dn semua rahsia sy ad kt dia p skg ni kami dh jrg masingx2 busy sibuk nk study tok pmR sy rindu sgt waktux2 sy ngn dia dulu haiza kalau kau bce post ni aku nk ckp yg aku miss ejja aku yg dulu riang dn happyx2...miss U my friends

old friends

old friends
amalina,elvi,shiba,and sharifah

this for all my love person

this for all my love person
ini pulak sy..nma penuh cT suhaili bt mohd shamsudin nma sy ni berbagai org pggil smpai pelik punya nma pon ad mcm kwn sy masura ad ke pggil sy sobali ,sobali pon bali lah jnji sedp hahahahah....sy ni permh bila dh kenal rpt..kalu tk sy ni pendiam..jenis tk suka bising sgt sy ad time bila happy bila serius bila nk study bila nk main fb ni blogger ni semua tk lah 24 jam ngadp nnti buta nohh!! mata sy dok ngadp lap ni lamax2...tol tk huhuhuhuuDownload: eType1.com/f.php

eli aima shazila

eli aima shazila
dialah kwn bru sy kita org berduaa mula rpt time buln 4 asanye....heheheheh...now skg mkin lama mkin selesa...so ap g keluarlh perangai gilerx2 aku yg tk leh nk d kwal ni...hahahahah.....dia ni kekadg lawak gak..igt dia ni serius je mklum nmpk mcm budk sek agama dulu first jumpa p dh lama agk dh yg dia ni budk sek agam tgok tudung pon tau....kn.....hahahah.....nma penuhnye eli aima shazila...kalau tulis kt dlm kotk kerts exm pmr tu gakx2 muat tk nma dia hahahahaha.....jgn mrh..gurau je ponbest kwn ngn dia...happening...g stu first tgok dia diam je kalau sy pon diam gak budk bru an....tpi sy stt rpt ngn dia pon d sbbkn kwn baik sy haiza...dia rpt ngn kwn baik sy tu so kena tempias lah kirnye g pon dlm stu kls memaglah an...huhuhuhuhu....

noorfarahana

noorfarahana
dia adalah kwn yg sy syg sgtx2..dia baik..walaupon kekadg perangai dia pelik...p sy sndiri pon tk sangka leh rpt ngn dia farahana aku syg giler kt kau...jgn lah ckp mcm tu sorrylah aku tk terniat nk lupkn kau memg aritu aku nk letk pic kau p aku igt nk dowlud pic kau yg lawa..tu p fb aku ni mslh lak so aku letk pic ni tkpa an..aku syg kau..!!

hidayah my old friends

hidayah my old friends
hidayah adalah kn lama saya kita org just meet bila sek agama aja sbb dia just sekolah agama kt sra best dpt kwn ngn dia p dulu sy ngn dia tk rpt sgt dia just rpt ngn kwn baik sy iaitu haiza.

blog titile